• 9 sierpnia 2022

Rozpoczęcie kariery!

Więc jesteś (lub wkrótce być) nowy fizjoterapeuta absolwent, i chcesz zrobić wielkie pierwsze wrażenie.Wszyscy byliśmy tam wcześniej, pamiętamy, jak to jest być zdenerwowany o wykonywanie dobrze, i zaimponować swoim nowym szefem i miejsca pracy.Rozumiemy swoje nerwy i obawy, a ten artykuł został napisany z myślą o Tobie.Jako profesjonalista w dziedzinie zdrowia, w ramach Clinic Mastery, pracujemy wyłącznie z właścicielami prywatnych praktyk, którzy regularnie zatrudniają nowych absolwentów fizjoterapii i doradzamy im, jak najlepiej pielęgnować swój zespół.Dzięki spostrzeżeniom innych profesjonalistów w dziedzinie zdrowia i właścicieli klinik, poniższe wskazówki pozwolą Ci wyróżnić się w nowej roli!

Czego pracodawcy będą od Ciebie oczekiwać

Postawmy sprawę jasno. Prywatne praktyki to małe firmy.

Oznacza to, że praktyka otrzymuje wynagrodzenie za przyjmowanie i obsługę klientów. Jeśli nie widzisz wystarczająco dużo klientów, to stawia obciążenie finansowe na małej firmy.
To sprawia, że trudniej im zapłacić, admin, pokrycie kosztów innych wydatków i mieć pieniądze na inwestycje w nowy sprzęt, aby pomóc klientom, aby uaktualnić swoje szkolenie, do obrotu i przyciągnąć więcej klientów, itp.

W sektorze publicznym istnieją duże budżety i ilości pieniędzy, więc liczba klientów, z którymi trzeba się spotkać jest mniejsza, a czas oczekiwania na wizytę znacznie dłuższy...
Nie oznacza to, że głównym celem jest zarabianie pieniędzy... Oznacza to po prostu, że w prywatnej praktyce musimy być wydajni i skuteczni w pomaganiu ludziom w osiągnięciu lepszej
kondycji.

Jack O'Brien z Terrace Physio Plus mówi: "Klienci płacą za Twoje usługi. Nie jesteś już studentem dobrowolnie pomagającym ludziom z obowiązku - masz ogromną wartość dla swoich klientów. Doceń siebie!"

Zwróćcie na to uwagę: Podstawowym celem właściciela prywatnej praktyki jest to, abyś wypełnił swoje książki wizyt i dostarczył tym klientom świetne wyniki.

Jak przyspieszyć swoją karierę w fizjoterapii

Poniżej przedstawiamy elementy, które są z tym związane i co możesz zrobić, aby odnieść sukces.

  • Dostarczaj kolejne spotkania na czas, za każdym razem.
    • Jak zaadresować:
      • Musisz być świadomy struktury swojego spotkania. Pomyśl o tym jak krzywej dzwonowej, trzeba złagodzić do leczenia z rapport-building rozmowy pierwszy, a następnie należy pomóc klientowi z terapii, a następnie łatwość w kierunku zakończenia i zamknięcia bez popędzania pacjenta. Aby pomóc, zrobić kilka kluczowych punktów o tym, co mówisz i robisz podczas konsultacji, tak, że można dostarczyć spójne, wysokiej jakości wiadomości do klientów za każdym razem. P.S. Nie musisz robić wszystkiego podczas jednej konsultacji! Jeśli to zrobisz, zdezorientujesz pacjenta.
  • Przyciągnij nowych klientów do swojej książki wizyt
    • Jak odnieść się do:
      • Poproś swoich obecnych klientów o polecenie. Dla tych klientów, którym pomagasz i robisz pozytywną różnicę, powinieneś zapytać ich, czy znają kogoś, kto ma podobny problem do nich (ludzie uwielbiają rozmawiać w grupach o swoich problemach) i kto mógłby skorzystać z Twojej pomocy. Poproś ich o polecenie tej osoby, która wspomniała o ich problemie w dyskusji. Kluczem do zadawania pytań jest zadawanie konkretnych pytań, np. "Czy zna Pan/Pani kogoś, kto również ma problemy z kolanem lub problemy z grą w tenisa z powodu kolana itp. Pomaga to pacjentom w łatwiejszym przypomnieniu sobie problemu.
        (Komentarz Fizjoterapeutów: Rozważ zarejestrowanie się jako terapeuta na yourphysio.online lub ze swoją praktyką na stronach takich jak hierhebikpijn.nl lub physiocheck.co.uk, które przekierują klientów do Twojej praktyki)
  • Jak adresować:
    • Poznaj partnerów polecających i nawiąż relacje. Jack O'Brien z Terrace Physio Plus mówi: "Efektywnie wykorzystuj czas pozakliniczny! Pracodawcy nie znoszą marnowania czasu. Zainwestuj ten czas w pielęgnowanie relacji z polecającymi i klientami". Networking to gra w długą grę. Nie oczekuj szybkich zwycięstw, ponieważ jak w każdym związku, jeśli jesteś samolubny próbując natychmiast "dostać coś", jak więcej klientów do swojego kalendarza, nie odniesiesz sukcesu. Idź i spotkaj się z lokalnymi lekarzami polecającymi, którzy już działają w Twojej klinice i dowiedz się, dlaczego kierują się do Twojej kliniki i jak możesz im pomóc poprzez dodanie wartości. (zobacz ten artykuł, aby dowiedzieć się więcej na temat dodawania wartości). Najlepszą rzeczą do zrobienia, jest poprosić o obserwowanie ich przez kilka godzin w klinice, aby zobaczyć, jak pracują, aby można było skierować więcej klientów do nich, a także budować relacje zbudowane na osobistym połączeniu w tym czasie.
  • Wypełnij swoje terminarze klientami, którzy Cię znają
    • Jak się odnieść:
      • Dostarczaj plany zarządzania w celu utrzymania klienta i rebookingu. Klienci przychodzą do Ciebie, ponieważ jesteś ekspertem, bez względu na to, ile masz "doświadczenia", jesteś ich zaufanym doradcą. Oczekują najlepszej rekomendacji. Jack O'Brien z Terrace Physio Plus mówi: "Ogólnie rzecz biorąc, nowi specjaliści są winni niedostatecznej obsługi, a nie nadmiernej obsługi". Upewnij się więc, że masz szczegółowy plan wymaganych wizyt i ćwiczeń, które należy wykonać w ciągu następnych 6-8 tygodni. Bądź konkretny! Pomoże to klientom przestrzegać planu i uzyskać najlepszy rezultat. Najlepiej mieć plan słowny i jednostronicowy plan pisemny, który należy przekazać każdemu klientowi na koniec spotkania (Zobacz serię filmów o tym, jak robimy to w mniej niż 2 minuty). Michael Rizk z Imove Physiotherapy mówi: "Kolejne wizyty kontrolne pozwalają:
        • Sprawdź w swoim zespole i wśród mentorów, co to za stan.
        • Możesz wdrożyć jeden kluczowy punkt za każdym razem dla lepszego przestrzegania zasad
        • Zmniejszysz liczbę odwoływanych spotkań".
  • Jak adresować:
    • Twórz wspaniałe rezultaty dla klientów dzięki świetnej komunikacji i budowaniu rapportu. Wiemy, że kiedy klienci rozumieją swój problem i swoje ciało, pomaga to w procesie leczenia. Pomaga im również zrozumieć, dlaczego wydałeś takie, a nie inne zalecenia, co oznacza, że z większym prawdopodobieństwem będą przestrzegać planu na przyszłość. Jack O'Brien z Terrace Physio Plus mówi: "Nie ma znaczenia, jak bardzo jesteś technicznie biegły - klienci muszą Cię znać, lubić i ufać Ci, zanim Twoje zabiegi przyniosą efekty. Nie obchodzi ich, jak dużo wiesz, dopóki nie dowiedzą się, jak bardzo ci zależy!". Wyrażaj się jasno i jasno, trzymaj się prostych zasad, które będą łatwe do zrealizowania dla klienta. Nie staraj się zrobić wszystkiego w jeden dzień, jedną konsultację czy tydzień... Dlatego właśnie potrzebujesz planu krok po kroku, który pozwoli Ci się do niego zastosować. Michael Rizk z Imove Physiotherapy mówi: "To daje WIELKIE zaangażowanie klienta, tworzy WIELKĄ zgodność, dodaje prawdziwą wartość, a także sprawia, że klient jest zapisany i powraca, nie wypada z gry".
  • Oferuj i korzystaj z najlepszych produktów, usług i metod samopomocy
    • Jak się odnieść:
      • Zaoferuj najlepszą rekomendację produktów i usług oraz metod samopomocy, za każdym razem. Twoim powierniczym obowiązkiem jest bycie zaufanym doradcą dla każdego klienta... traktuj ich tak, jakby byli Twoją rodziną. Jack O'Brien z Terrace Physio Plus mówi: "Twoim zadaniem nie jest ocenianie, czy klient może sobie na to pozwolić, czy nie... najpierw zalecaj najlepszą opiekę i pozwól pacjentom zdecydować, czy inwestowanie w nią jest dla nich priorytetem. Nie oceniaj ich wyglądu, ubezpieczenia zdrowotnego (lub jego braku), itp." Zawsze możesz dostosować swoje zalecenia do ich "logistyki", ale tylko wtedy, gdy już doradzisz najlepszy (kierując się oceną i etyczną interwencją) plan zaleceń.
  • Jak to zrobić:
    • Twórz treści, aby stać się autorytetem. Wykorzystaj swoje ciągłe szkolenia rozwoju zawodowego, aby pomóc Ci pisać i nagrywać treści, które mogą również służyć jako pomocne kawałki edukacyjne dla klientów w ich opiece. Może to być wykorzystane do celów marketingowych, aby przyciągnąć klientów, lub jako zasoby klienta, aby pomóc im dbać o siebie. Wykorzystaj swoje szkolenia, które masz do zrobienia w jakikolwiek sposób, aby pisać blogi, nagrywać filmy lub produkować materiały informacyjne.
    • Michael Rizk z Imove Physiotherapy mówi: "To może być tak proste, jak wyciągnięcie telefonu, kiedy czytasz dziennik, post na facebooku lub rozmawiasz z innym praktykiem o trudnym przypadku... dokumentuj, a nie twórz, jak powiedziałby Gary Vaynerchuk".

Jak znaleźć i uzyskać pomoc od mentorów

  • Uzyskaj wskazówki od starszego praktyka
    • Jak się do tego odnieść: Zdobądź mentora, z którym będziesz mógł się regularnie spotykać, aby zadawać pytania zawodowe i dotyczące kariery. Mój wspaniały mentor powiedział kiedyś, że nie chodzi o "lata doświadczenia", ale raczej o "doświadczenie w tych latach". Najlepszym sposobem, aby sobie z tym poradzić, jest znalezienie mentora, który będzie w stanie przekazać Ci swoją mądrość i doświadczenie. Najlepszym sposobem na zdobycie mentora jest wysłanie e-maila lub zadzwonienie do kogoś, kto jest autorytetem, ekspertem lub liderem w dziedzinie, którą się interesujesz. Zaoferuj, że albo kupisz im miły lunch, zabierzesz ich na kawę lub będziesz obserwować ich w praktyce przez kilka godzin, aby rozpocząć relację i podkreślić swój głód uczenia się, a także być dla nich źródłem wartości, np. możesz wyprodukować dla nich trochę treści lub ułatwić im szkolenie w domu, a jeśli masz innych profesjonalistów, kluby sportowe lub firmy itp. Każdy zawsze myśli, co z tego będzie dla mnie. Więc powinieneś pomyśleć o tym, jak możesz dodać wartość, może to być po prostu kupić im lunch, ale sugerujemy, abyś był kreatywny.
  • Uzyskaj wskazówki od rówieśników
    • Jak się do tego odnieść: Dołącz do grup internetowych i forów dyskusyjnych, aby zadawać pytania. Jednym z najlepszych źródeł pozyskiwania leadów do znalezienia mentora lub sieci wsparcia jest Internet. Facebook jest wylęgarnią dla aktywnych, zaangażowanych i dzielących się profesjonalistów. Dołącz do lokalnej grupy fizjoterapeutów na Facebooku i angażuj się w treści i użytkowników. To z pewnością doprowadzi do połączenia i spotkać się.

Końcowe myśli dla Ciebie

To jest ekscytujący czas w Twojej karierze! Najbardziej udane przejście do "Real-World" pochodzi z celowych, zamierzonych i celowych działań.
Nie oczekuj, że zdobędziesz nową perspektywę, doświadczenia i spostrzeżenia... Musisz ich poszukać!

Najlepsi lekarze i właściciele klinik opierają się na systematycznym podejściu, które pozwala na zapewnienie wysokiej jakości zdrowia i opieki za każdym razem. Tak więc, musisz stworzyć systematyczne podejście, które pozwoli Ci dodać swój charakter i osobisty akcent na wierzchu. Aby dowiedzieć się, jak stworzyć "Twoje podejście", poszukaj perspektywy innych, znajdź wspaniałych mentorów, zanurz się w grupach wsparcia i rówieśników, a przede wszystkim bądź świadomy tego, jak dostarczasz swoje zdrowie i opiekę!

Nie pozwól, aby był to kolejny przeczytany artykuł, systematycznie stosuj każdy "Jak to zrobić" i uświadom sobie, do jakiego rozwoju jesteś zdolny. Aby uzyskać więcej wsparcia, proszę połączyć się z naszą grupą wsparcia na Facebooku o nazwie Health Professionals in Business.

Do następnego razu, kontynuuj konsultowanie z pasją i służenie z troską!

- Ben Dyrektor Kliniki Mastery

Top